Återbesök

Var på åb hos Dr Blomberg idag. Han tittade på min käke som kan vara en delvis orsak till den kraftiga huvudvärken. Fick några töjövningar och han gjorde en mobilisering av käklederna som hade en dysfunktion. Jag fick även en kortisonspruta i höften på tensormuskeln vä sida. Har ju haft konstiga pirrningar i benet ända ner i foten och var väldigt öm över tensormuskeln. Så fick en spruta där. Nu har jag mer ont vilket jag visste... Jag var dock bäckendysfunktionsfri idag igen vilket är ett tecken på att behandlingarna (skleroseringen) verkligen har gett bra effekt och gjort ryggen och bäckenet mer stabilt. God jul och gott nytt år på er alla!!! Jag kommer säkert skriva mer här men om jag inte gör det så vill jag bara skriva att jag tycker det känns så skönt att skriva av mig i en blogg, det gör min smärta något mer hanterbar!

Kommentera här: