Fjärde prolotherapy

Idag gjordes bäckenlederna en nivå nedanför. Först sprutades lokalbedövning och sedan glukos. Jag har ont och är öm på så många ställen i ländrygg och bäcken nu. Han går ju ner på så många ställen och bokstavligen hackar för att skapa den här ärrvävnaden. Jag är otroligt trött och skör efter denna vecka, bröt faktiskt ihop nu på kvällen för att jag stått ut med så mkt smärta denna veckan... Påt igen på måndag. Tills dess VIIIIILA!
1 SaraEmma:

skriven

Du är så modig och tapper! Kram på dig!

Svar: Tack så mycket Sara! Jag försöker verkligen kämpa på men ikväll ville jag nästan avbryta för man blir så oförmögen att göra något under behandlingen. Kan inte ens gå på toaletten på ett enkelt sätt. Kan inte hjälpa med barnen och det är det som får mig att må mest dåligt... Kram!
Majsan

2 SaraEmma:

skriven

Du får tänka att du gör det här för barnens skull! Blir du bra så är ju dessa veckor en spott i havet :-)
Kram!

Kommentera här: