Sjukgymnasten

Var hos sjukgymnasten idag. Hade en rejäl låsning. Ej blivit bättre efter hennes mjuka behandling. Hon vågade inte ta i eftersom jag så nyligen fått kortison. Ringde Dr Blomberg nu; han sa att en kortisonspruta i bäckenleden kan trigga igång och utlösa en ny bäckendysfunktion. Men att det inte är ngn fara att manipulera efter kortison. Han sa att det börjar bli dags för en sklerosering. 10 000:- hos Stefan. Kan börja på en gång men vågar inte riktigt än... Vill testa kiropraktorn Anna först. Han sa att majoriteten som gör sklerosering blir bra men att det är en smärtsam behandling förstås. Håll tummarna att Anna hjälper mig... Om inte så söker jag mig till Stefan. Sjukgymnasten sa också att det börjar bli dags för sklerosering eftersom jag inte kommer någonvart med min sjukgymnastik...

Kommentera här: