Olika bud ger depression

Ortopeden förra veckan pratade om förkalkningar och skleros (sjuklig förhårdnad) i bäckenlederna. Jag försökte negligera detta, ringde min privatläkare som sa att det är normalt. Nu tog jag kontakt med en reumatolog som jag hade kontakt med förra året. Han sa att det inte är normalt med förkalkningar i bäckenlederna i min ålder. Jag kommer ihåg att han var inne på spåret sacroillit förra året men MR visade inte det. HLAB27 var negativt. Nu vill jag prata med honom igen. Ringde rönrgen och bad om att få röntgen svaret skickat till mig. Röntgen sjuksköterskan berättade att de ska hänga mina bilder på tisdag vilket betyder att ortopeden beställt en granskning av bilderna på mitt bäcken på tisdag. Så då får vi se... Tänk om det är Bechterew eller Sacroillit trots allt??!

Kommentera här: