VAB

Sonen insjuknade i vinterkräksjukan natten till lördag så min första dag på jobbet blev ingen första dag... Det blev vab istället. Hoppas att inte insjukna själv!


Annars då?! Ömheten över bäckenlederna är mkt mindre. Faktiskt sedan besöket hos osteopaten den 15/1. Men började ju i samma veva käka alvedon och Naproxen regelbundet samt multivitamin och magnesium. Spikkänslan i bäckenlederna "ben-skaver-mot-ben känslan" är också i princip borta. Som jag haft så otroligt länge. Sedan osteopaten. Det är otroligt skönt att det är så!! Har använt mitt bäckenbälte dygnet runt sedan besöket hos henne o kanske är det det som gör att det känns bättre där?! Svårt att veta vad som är vad. Har ju även gjort mina stabövningar dagligen i tre veckor... Sista veckan cyklat cirka 20 min varannan dag. Fick min mens i förrgår och i samma veva så ont i mina ben. Haft ont i höger ben sedan nyår men sedan igår även ont på vä sida. Jag tror faktiskt det är piriformis som bråkar. Dry needling har jag varit på vid två tillfällen och det har gjort riktigt ont båda gångerna. Varit öm över höfterna två dagar efter behandlingarna och ska på en tredje behandling på måndag. Vet faktiskt inte om det gett så mkt effekt? Ska till min ortoped dr Myrin i mitten på februari. Då ska jag fråga om möjligheterna att få Botox i denna envisa päronmuskel?! Botox är ju bättre än kortison, botox förlamar muskeln så att den inte trycker mot ischiasnerven. Igår small det till i min vänstra höft så nu har jag ont i båda benen... En molande konstig känsla med mkt stickningar i fötterna. Höger ben känns tungt... Suck kan det inte ta slut detta smärthelvete så att man kan börja leva ett vanligt liv!

Kommentera här: