2015

Nytt år och jag måste bara bli bra. Besök hos Stefan idag. Efter att ha varit utan bäckendysfunktion i fem veckor var den nu till aka precis som jag trodde. Igen vä sida där rörligheten av bäckenet var nedsatt. Ont i höger ben fortfarande som jag haft sedan nyårsafton och den domnade känslan i foten finns kvar. Ont i vä benet också, höften knäpper och ljumsken känns stram. Bokade en tid till min trollkarlskiropraktoe nästa vecka. Hoppas på under. Var till doktorn idag. Sjukskrivningen blev förlängd till 27/1... Värdelöshetskänslor till Max. Stefan skrev ut Cymbalta som också är SSRI som komplement till min saroten. Men vet faktiskt inte om jag vill ta det, känner mig inte så motiverad att ta det... Har bokat tid till psykolog om några veckor. Känns som att börja om från början, har verkligen jätteont. Öm efter Stefans behabdling idag och domningen i foten känns fortfarande... Stefan sa att jag hade en låsning i L5 som han låste upp så kanske tar ett par dagar innan jag känner skillnad? Jag undrar om skleroseringen har gjort ryggen mer stel för när jag gör mckenzie övningen så känns fotdomningen mindre... Blir tokig på allt detta!!! Stefan sa iaf och varnade mig för steloperation av bäckenlederna. Kul att alla säger olika. Ortopederna på st Göran sa att de flesta blir helt bra medan Stefan säger att de som gör på brukar bli bra första 1-2 åren men sen kommer besvären.... Hmmmmmmmmmm

Kommentera här: