Positiv

Svårt att tro när ni läser men jag har alltid varit en positiv tjej som varit sprudlande av energi. Jag kan dock inte förneka att jag redan från barnaåren varit lite hypokondrisk, jag blev sjuksköterska också vilket inte direkt underlättade min sjukdomsrädsla. Jag har i samband med denna smärta blivit väldigt negativ som person och har svårt att se livet från den ljusa sidan. Jag var hypokondrisk i mina unga år men nu har jag verkligen problem med bäckenlederna. Var ju till en osteopat idag men bäckenlederna är så jäkla överrörliga och det är beviset att hon lossade en låsning eftersom "ben-mot-ben-känslan" finns där igen. Och den känslan är uppenbarligen en överrörlig känsla/smärta. Jag önskar bli bra från det här eländet och fortsätta med våra renoveringsplaner, fortsätta med livet och planera resor. Nu känns det som livet är "on hold"...

Kommentera här: