Dålig

Jag känner mig så dålig på alla sätt och vis. Jag som var så taggad att börja jobba, träffa arbetskamrater har de senaste dagarna mått sämre. Nytilkommen domning i foten när jag går som är en vidrig känsla. Jag hade ju i alla fall velat känna mig på bättringsvägen vilket jag inte gör... Vad ska man göra i mitt fall? Vet inte. Gå till jobbet den 7:e januari och bara hoppas att jag inte får bakslag. Hmmm... Har ngn av er med bäckenproblem också domning i foten? Undrar om det kan ha med skleroseringen av ländryggen att göra?
1 SaraEmma:

skriven

Jag tycker inte du ska börja jobba än om dert känns så, ha inte för bråttom!
Jag har inte domningar i hela foten men i två tår till och från, och ibland i låret och knät. Det låter ju inte så farligt jämfört med smärtan men det är väldigt obehagligt :(
Kram!

Kommentera här: