Lokalbedövningen släppt

Jag säger bara Ajajajajajajajajajajajajajajaj! Fy så jävla skitont nu när bedövningen släppt. Vet ni vad som var mest obehagligt under behandlingen. Det var när han hackade mot ligamenten med sprutan. Det lät så sjukt mycket och som att någon knackade på en dörr fast inuti kroppen. Man blir ju alltid så rädd när man får mer ont. Jag har gråtit av smärtan o rädslan för att ngt mer är skadat ikväll... Försökt göra mina övningar men kunde bara göra de mest simpla eftersom det triggade smärtan så mkt.
1 SaraEmma:

skriven

Hu... låter inget vidare... Hur vet han att han är på rätt ställe och sprutar och hackar? Vad tuff och modig du är som gör detta, jag hoppas av hela mitt hjärta att det hjälper!
Kram!

Svar: Jag vet inte men jag hoppas han vet vad han gör! Kram
Majsan

Kommentera här: