Grinat

Mitt humör går så mkt upp och ner, just nu har jag precis grinat floder. Bör ju tillägga att jag har mens och då mår jag alltid sämre. Jag har världens otur. Om jag känner att ngt känns bra så finns det ngn där ovan som inte vill att jag ska ha det helt bra. Varit extra öm över vä bäckenled sen em/förkväll... Häromdagen small det ju till i vä höft sen pirrade det i vä ben ända ner till foten plus smärta djupt i skinkan. Ischias from hell. Satt jag fel på jobbet? Piriformis? Fick kortisonspruta för 4 mån sedan, kanske dags igen... Åh blir tokig!!!
1 SaraEmma:

skriven

Usch jag är likadan... Det pendlar så. Ena stunden kan jag vara hoppfull och tänka att det ordnar sig, sen kan jag bli heldeppig och bara grina :( Det värsta är när man väl börjar grina så går det ju inte att sluta...
Kram på dig!

Svar: Precis... Min man satt o höll om mig o jag kunde inte sluta grina... Mitt tålamod är 0 med barnen också o det får en att känna sig värdelös. Men tålamodet har inte varit så här dåligt på länge som det var idag, så lika bra att börja gå på smärtrehabilitering så man kan få verktyg att lära sig hantera smärtan... Har du funderat ngt på det? Kram
Majsan

2 SaraEmma:

skriven

Ja det har jag funderat mycket på! Ska prata med doktorn om det nästa gång tänkte jag. Känns verkligen som man behöver nån sorts hjälp att tackla den här skiten :(

Kommentera här: