Ånger och oro

Efter den här veckan känner jag mig otroligt skör och ledsen och öm och med värk från midjan och nedåt. Men när jag tagit mig genom detta och förhoppningsvis uppnår goda resultat så kommer jag klappa mig själv på axeln och fira att jag klarade av dessa veckor. Jag är dock trött och känner mig orolig och undrande om denna eskalerade värk kommer hålla i sig. Samtidigt börjar man tänka, var det så jobbigt tidigare, varför började jag med detta egentligen, jag hade ju det inte så jobbigt... Varför ångrar jag alltid allt jag gör? Varför kan jag inte vara vara nöjd med mina beslut? Jag känner mig ganska trött på allt just nu... Snacka om pessimism, aldrig nöjd och alltid orolig. Tänk om det är psyket som ger smärtan???
1 SaraEmma:

skriven

Men innerst inne vet du hur jobbigt du hade det, i flera år. Annars hade du aldrig vågat testa detta. Visst har man bättre dagar ibland, men de är så få så det hjälper inte mycket! Känns ju som man går på sparlåga hela tiden för att inte göra för mycket och få ännu ondare. Det är INTE ett roligt liv! Att ha ont jämt, inte kunna göra det man vill, träna, leka med sina barn, cykla, sitta på restaurang, gå på bio... listan kan ju göras hur lång som helst! Så jag tycker du är stark och modig och jag hoppas verkligen att du kommer bli så mycket bättre!!! Kram!

Svar: Tack Sara! Vad gullig du är. Ja när detta är över och jag förhoppningsvis är bättre ska jag ta mig ett glas vin, och boka en resa! 😃 kram
Majsan

Kommentera här: