Första prolotherapy

Aj! Men jag tog mig genom det och det var inte alls så farligt som jag trodde. När jag kom dit så undersökte först dr Blomberg om jag hade en dysfunktion vilket jag förvånansvärt inte hade... Har ju känts bättre senaste dagarna så där hade vi anledningen. Han trodde kortisonsprutan i bäckenlederna har gett bra effekt. Sen la jag mig iaf på britsen och han ritade ringar på bäckenlederna där han skulle spruta. Inte alls så farligt som jag hade trott. Först lokalbedövning och sedan glukos. När jag reste mig kändes det tungt över ryggen, som att ngn lagt en liter mjölkförpackning mot min rygg som jag går runt med. Nu är första klar och nu återstår "bara" 9 gånger... Han förvarnade att morgondagen kommer göra mer ont när han kommer spruta ländryggen. (Idag gjorde han bäcken)

Kommentera här: