Håll tummarna!

Senaste dagarna har varit ganska OK vad gäller smärtan faktiskt. Känns som jag kommit i ngt slags genombrott med min träning. Har fått sammanlagt 16 övningar och jag gör de flesta övningarna 10 x 3. Försöker göra både morgon och kväll... Under dessa år har jag testat så många sjukgymnaster men det har alltid resulterat i mer smärta beträffande övningarna. Charlotte är den första som gett mig övningar som min kropp klarar av som den inte mår sämre av utan snarare får mig att känna mig bättre. Jag pratade med min sjukgymnast häromdagen o frågade vad jag skall göra med scleroseringen och hon sa att hon tror inte jag kommer ifrån den behandlingen eftersom jag under flera år har fått så många set-backs... Så idag är det dags, kl 16.00. Jag har min underbara man med mig på alla behandlingar. Jag har läst och hört så många historier om hur smärtsamt det är så jag behöver verkligen ha honom med mig som kan stötta mig i den svåra stunden... Nu håller vi tummar och tår, OK?!
1 SaraEmma:

skriven

Jag lovar att hålla tummarna stenhårt kl.16 idag!!! Kram!

Kommentera här: