Råd och tips!

Behöver råd. Vet inte vad som händer men efter kiropraktorn i fredags så har hela jag börjat känna mig bättre. Genombrott kanske?? Göra prolotherapy med start måndag ändå eller avvakta?? Gud nu börjar jag fundera så att det känns som att mitt huvud ska explodera...
1 Liza:

skriven

Jag skulle absolut vänta...du har ju inget att förlora på det?tror man måste ge det lite mer tid när man provar olika behandlingar/metoder så kroppen hinner reagera på det.det är ju ganska mycket som kanske låst sej när man har haft ont länge och det tar ett tag för kroppen att inse om något hjälper/ändras.det här är ju bara mina personliga teorier :) kram

Svar: Tack för tips! Jag ska gå igenom behandlingen ändå... Min sjukgymnast sa idag att eftersom mina bäckenleder "slirar" så värst och är väldigt överrörliga så kommer jag inte ifrån skleroseringen... Kram!
Majsan

2 SaraEmma:

skriven

Å va svårt! Men inte för att va pessimistisk nu... jag känner igen mig i det där. Så fort jag är lite bättre några dagar så tror jag att nu vänder det och börjar nästan tro att jag har överdrivit, det kanske inte var så illa ändå? Men sen gör jag nåt och blir sämre igen, och då kommer jag ihåg, det är inte alls bra.
Kan du inte pröva lite, ta en promenad eller nåt och se hur det funkar? Eller skjut upp behandlingen ett tag och se om du fortsätter vara bättre.
Jag skickade egenremiss igår och nu tycker jag också att det är rätt skapligt... Kram!

Svar: Jo jag tänkte faktiskt på det, att gå på ett danspass o pröva men det vågar jag faktiskt inte... Min sjukgymnast sa idag att jag nog inte kommer ifrån skleroseringen hur rädd jag än är... Eftersom mina bäckenleder är så överrörliga så är jag snart där igen... Så bäst att göra den nu och inte sen!! Braatt du skrev egenremisser... Till Stefan? Mvh Michelle
Majsan

3 SaraEmma:

skriven

Nej jag skrev till Ängelholm, lyckades få betalningsförbindelse så då betalar mitt landsting. Tänkte börja så och få det bekräftat om det är si-leden eller inte. Sen får jag se... Steloperation är jag INTE sugen på så då kanske jag testar sklerosering... Men först måste jag få en diagnos :-)
Kram!

Kommentera här: