Update kiropraktor

Samtidigt som jag gick från kiropraktorn kändes låsningen igen men kanske inte riktigt lika tydlig som tidigare. Oftast när jag varit hos kiropraktorn o de knäckt så har hela ryggpaketet åkt med vid sidoknäckningen men denna kiropraktor fokuserade bara på att knäcka si leden så inget annat skulle bli påverkat. Jag tror han lyckades bra, bara det att känslan av låsning fortf finns kvar. Dock så försvann känselförnimmelserna som jag hade i symfysen de senaste veckorna men framför allt som jag haft senaste tre dagarna efter kiropraktorbesöket hos Anna... Inatt vaknade jag t.om. av att det var så fruktansvärt obehagligt. Liksom pirrningarna i fötterna kändes det likadant i underlivet. Hemskt! När han knäckte detta höll han en arm mellan mina knän och jag skulle trycka emot tills att det poppade. Först ett kras och sen ett popp... Direkt försvann konstiga känslan i underlivet. Han sa att symfysen oftast låses samtidigt som bäckenleden låser sig. Fortf samma onda i mina ben. Har ni mindre ont i benen när ni inte har byxor på er? När jag har ngt som drar år runt benen gör det mindre ont, vet ni varför?
1 Johan:

skriven

hej, jag får problem när jag har byxor på mig, men jag får mest ont in i skinkan och ner i benet, sen får jag en obehaglig känsla i hela det benet... känns som att hela benet har en jättetight kompressionsstrumpa som klämmer så hårt att det gör ont. sen blir benet som lite förlamat, tappar lite känsel och surrar i benet. jag upplever att det främst beror på att byxorna sitter tight över höften... om skärpet kramar ihop bäckenet lite grand, men det räcker med att kallingarna har hård resår så får jag problem. styrkekram på dig, allt pepp behövs för att orka denna skiten, ha en så bra helg som det är möjligt, kram

Kommentera här: