Update

Ok. Kiropraktorn gick inte som förväntat. Hon tyckte jag har en låsning i Hö si led och inte i vä för den är överrörlig. Jag fattar ingenting. Hö ben har jag inte ens ont i (förutom vaden), det är vä ben som är för kort och det är i vä ben jag har ont i ljumsken, höften, skinkan och benet. Låter det här vettigt? Hon knäckte "bara ryggen" idag och sa att bäckenleder står på tur nästa gång. Jag vill inte gå dit om hon ska knäcka Hö bäckenled för det känns ju bra där. Har nu jättemycket pirrningar i vä benet trots att hon inte rörde bäckenlederna. Why???! Kommer det från ryggen ändå. Jag är så nära att ringa Stefan nu för att boka in skleroseringen... Orkar inte mer........
1 SaraEmma:

skriven

Det är nog så att allt hänger ihop, även om hon bara knäckte ryggen så kan det säkert påverka bäckenet också. Jag är livrädd för såna där behandlingar numera, har blivit sämre av allt jag provat.
Men är det låsning eller överrörlighet man får ont av, eller båda delarna? Min sjukgymnast sa idag att det enda man kan få ont av i si-lederna är inflammation... hm.. ska jag byta sjukgymast tro?
Kram!

Kommentera här: