Uppdatering Kortisonsprutan

Fick ju en kortisonspruta för en vecka sedan och kan säga att den har haft 0 effekt. Ingen effekt överhuvudtaget. Det enda som hjälpte var lokalbedövningen. Det här har varit veckan innan mens också, och den veckan är mitt bäcken ännu mer överrörligt. Hur jag än ligger, vrider mig, sitter så knakar det i bäckenet... Känner inget hopp just nu och så här känner jag varje månad dagen innan den röd dag. Så otroligt tröttsamt. Jag har hoppat runt mellan X antal sjukgymnaster. X antal kiropraktorer och ännu inte hittat ngn hjälp. Känns bara helt HOPPLÖST. En släkting till mig är väldigt mkt emot skleroseringen och undrar varför inte fler läkare i Sverige gör detta. Hon tror att det finns många biverkningar. Mitt hopp har nu bara gjort mig ännu mera rädd... Man borde väl kunna lita på läkaren eller har han så pass lite etiskt tänk att han bara vill tjäna pengar??? Gud jag vet inte vad jag ska göra... Jag läste vidare om sklerosering där det står att biverkningarna är väldigt få.... Steloperation känns ju iaf som ett stort steg men just nu känner jag att jag inte kommer ngnstans med min träning.Redan varit sjukskriven tre månader och inte kommit någonstans känner jag!

Kommentera här: