Positivt

Idag delade jag med mig av lite positiva nyheter på Facebook i gruppen prolotherapy. Det som har hänt är följande, min sjukgymnast sa idag att mitt bäcken var otroligt stabilt och rakt. Mycket mer stabilt än innan scleroseringen. Det hon tror har hänt är en muskulär obalans som ger ökad smärta. Jag tappade så mycket muskler under scleroseringen och mina skinkmuskler är helt borta. Hon säger att scleroseringen definitivt gett effekt! Nu är det träningen som ska till för att jag ska bli helt bra. Jag kan också sitta längre stunder utan att dö av smärta. Jag satt under hela Disney on ice vilket är ett totalt genombrott. Den var två timmar lång. Hade lite mer ont efteråt men klart värt det...
1 SaraEmma:

skriven

Va kul att du var på Disney on ice och att det gick bra :-) Se där, du vågar göra saker du också! Kram

Kommentera här: